“Κοινωνικές Δεξιότητες Παιδιών”
Η ταξινόμηση των κοινωνικών δεξιοτήτων που πρότειναν οι Caldarella & Merrell (1997) διακρίνει τις ακόλουθες διαστάσεις: ~Σχέσεις με συνομηλίκους (π.χ. να παροτρύνεις τον διάλογο, να προσκαλείς κάποιον σε μια δραστηριότητα) ~Αυτοδιαχείριση (π.χ. αυτοέλεγχος, να ακολουθείς τους κανόνες να συνεργάζεσαι) ~Ακαδημαϊκή πορεία (π.χ. να είσαι οργανωτικός, να ολοκληρώνεις τις δραστηριότητες) ~Συμμόρφωση (π.χ. να μοιράζεσαι, να ακολουθείς […]
“Κοινωνικές Δεξιότητες Παιδιών” Read More »