- Πρέπει να ενθαρρύνουμε τα παιδιά και όχι να ζητάμε απ’ αυτά να επιδιώκουν την τελειότητα.
- Όταν προσπαθούμε να γίνουμε “καλύτεροι” ή “ανώτεροι” από τους άλλους, δείχνουμε ότι μας απασχολεί περισσότερο η εξύψωση του εαυτού μας και το γόητρο μας, και όχι το ενδιαφέρον μας για τους άλλους.
- Έχετε ως βασικό κίνητρο να βοηθήσετε τους άλλους ή να γίνετε ανώτερος απ’ αυτούς;
- Η επιθυμία να είστε χρήσιμος είναι προτιμότερη από την επιθυμία να εξυψώνετε τον εαυτό σας. Η επιθυμία για αυτο-εξύψωση συνοδεύεται από το συνεχή φόβο του λάθους.
- Τα λάθη μπορούν να θεωρηθούν σαν ευκαιρίες για μάθηση. Τα λάθη δεν είναι αποτυχίες.
- Όταν έχουμε το φόβο ότι θα κάνουμε λάθος σε μια ενέργεια μας, τότε πραγματικά υπάρχει η πιθανότητα να το κάνουμε το λάθος.
- Πολλές ανθρώπινες σχέσεις συγκεντρώνουν την προσοχή στα λάθη και στην αναζήτηση του σφάλματος.
- Τα λάθη είναι αναπόφευκτα. Στις περισσότερες περιπτώσεις το ίδιο το λάθος έχει λιγότερη σημασία από τον τρόπο που θα ενεργήσουμε μετά το λάθος.
- Αρκεστείτε σ’ αυτό που μπορείτε να κάνετε. Μην προσπαθείτε να διορθώσετε ή να αλλάξετε πάρα πολλά.
- Καλλιεργείστε το αίσθημα της προσωπικής σας δύναμης και αξίας.
- Ο αμοιβαίος σεβασμός ξεκινάει από την εκτίμηση του εαυτού σας.
- Η αποθάρρυνση, ο έντονος ανταγωνισμός, οι παράλογα υψηλές απαιτήσεις και η υπερβολική φιλοδοξία, χαρακτηρίζουν πολλούς ανεπαρκείς, δυστυχισμένους ανθρώπους. Οι υψηλές φιλοδοξίες έχουν άμεση σχέση με την ένταση των αισθημάτων μειονεκτικότητας.
- Καλλιεργείστε το θάρρος ν’ αντιμετωπίζετε τις δυσκολίες της ζωής.
*Η ιδέα του “Θάρρους να Μην Είμαστε Τέλειοι” αναπτύχθηκε αρχικά από τον Δρα Ρούντολφ Ντράικωρς, διάσημο ψυχίατρο και παιδαγωγό.