-Παρατηρείται χαμηλή επίδοση στη γλωσσική επεξεργασία και δυσκολεύονται να θυμηθούν πληροφορίες ιδιαίτερα αν το χρονικό διάστημα μεταξύ ερεθισμάτων είναι μεγάλο
-Η βραχύχρονή τους μνήμη παρουσιάζει περιορισμένη χωρητικότητα
-Δυσκολία στην κωδικοποίηση πληροφορίας, επιλογή και στην αποθήκευση πληροφοριών
-Παρουσιάζουν δυσκολίες στην οργάνωση του υλικού και στη χρήση στρατηγικών εσωτερικής επανάληψης
-Δε συγκρατούν πληροφορίες για το εννοιολογικό περιεχόμενο ενός κειμένου
-Μειωμένη ανάκληση και μικρότερη σε σχέση με τους τυπικούς αναγνώστες
-Ανοργάνωτη συμπεριφορά σε βαθμό και συχνότητα και διάρκεια που ξεχωρίζουν από τους συμμαθητές τους (στη σχολική τους τσάντα, στα συρτάρια της ντουλάπας τους, στον τρόπο που μελετούν τα μαθήματά τους